گام بلند شیائومی برای قبضه بازار لوازم خانگی با تلویزیون شیائومی
در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

گام بلند شیائومی برای قبضه بازار لوازم خانگی با تلویزیون شیائومی

سه شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 19:59 | بازدید : 233 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

 وقتی از شیائومی صحبت می کنیم دیگر با نگاه یک برند ساده و معمولی نمی توان از آن سخن گفت چرا که شیائومی با حضور فعال خود در عرصه ساخت گوشی شیائومی با کیفیت گوشی های برندی چون سامسونگ و حال تلویزیون شیائومی که از پنل های قدرتمند سامسونگ بهره گرفته توانسته است جایگاه ویژه ای در بازارهای جهانی را کسب کند و بدون تردید یکی از پرقدرت ترین جریان تجاری سالهای گذشته به حساب می آید.

تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی

البته در این میان پیاده نظامی هم وجود دارد که در این مثال من آنها را به هدست، بلوتوث، پاور بانک، ترازو و خورده ریز های دیگر تشبیه می کنم! این کالاهای بظاهر ساده و کوچک  نقش بسیار پررنگی در به دست آوردن فتح و پیروزی برای برند شیائومی ایفا کردند.

شیائومی با ارائه انواع محصولات الکترونیکی و لوازم شخصی کوچک و بزرگ کاری کرد که این برند همیشه در مقابل چشم مردم قرار بگیرد. این یکی از بزرگترین نمونه‌های کمپین تبلیغاتی هدفمند در تاریخ تجارت مدرن قرن بیست و یکم است.

استفاده از میکرو کالاهایی قدرتمند با ظرفیت تاثیرگذاری بسیار بالا که می توان آن ها را به بارانی آهسته اما پیوسته شبیه دانست که بر پیکر یک شهر آنچنان می‌بارد و می‌بارد تا آب همه جا را فرا می‌گیرد و سیل قدرتمندی جاری شود تشبیه کرد.

گذشته از تاثیر کالاهای ریز و درشت شیائومی در تثبیت برندینگ و توسعه فروش این کمپانی چینی نمی توان تلوزیون شیائومی را نادیده گرفت. واقعا توصیف و معرفی تلویزیون شیائومی برای خود من به عنوان یک نویسنده بسیار جذاب است. واقعا هر چیزی که جای تعریف دارد، آدم دوست دارد از آن تعریف کند. تصور کنید یک تصویر بسیار زیبا چه چیزی جز تحسین یک بیننده منصف و خوش ذوق را می تواند به دنبال داشته باشد.

 ماجرای حضور متین و باوقار شیائومی در بازار لوازم خانگی و ارائه تلویزیون های این کمپانی در سایز های مختلف یادآور منظره هایی زیبا و یکدست با هارمونی  دلپذیر و چشم‌نواز از گلهای رنگارنگ بهاری است.

محصولاتی که یکی در کنار دیگری، ارزشمند تر و زیباتر در مقابل دیدگان هر خریداری خودنمایی می کند. بعضی از مدلهای تلویزیون شیائومی آنقدر جذاب و با امکانات است که آدم حتی  اگر بهترین تلویزیون را هم داشته باشد، دوست دارد یک تلویزیون شیائومی بخرد.

خرید تلویزیون شیائومی از بنگ گود 

 

آغاز نبرد تجاری شیائومی از کجا آغاز شد؟

 اگر بخواهیم هجوم تجاری شیائومی به عرصه تجارت را بررسی کنیم بدون تردید بزرگترین و باشکوه‌ ترین صحنه را باید در صف آرایی یکباره تلفن های هوشمند شیائومی به بازار گوشی‌های همراه دانست و در ادامه تلویزیون شیائومی که مانند زره پوش منظم و مستحکم به بازار آمدند و بیرق شیائومی را در بازارهای مختلف جهانی بر افراشتند.

هنگ های کوچک پیاده‌ نظام دسته با تجهیزات سنگین و نیمه سنگین همه چیز را برای یک تشابه تمام و کمال بین شیائومی و ارتش قدرتمند فراهم کرده است.

 بدون تردید مغز متفکر این جریان به خوبی از همه ابعاد و جوانب بورس و بازار لوازم خانگی علی الخصوص لوازم الکترونیکی و محصولات صوتی تصویری آگاه بوده است.

ما در مقالات متعدد هدفمندی استراتژی، شیائومی و نظام‌مندی مدیریت آن را بررسی کرده ایم. البته شاید به عنوان یک خریدار چندان موضوعی مطابق انتظارتان نباشد اما اگر ارتباطی با دنیای تجارت و کسب و کار دارید، بدون تردید خواندن چنین مطالبی می تواند برای شما جذاب باشد.

آیا حضور تلوزیون‌ شیائومی ماندگار است؟

درباره ماندگاری این سونامی و احتمال فروکش کردن آن حرف های بسیاری مطرح می شود. اما آنچه که مسلم است پا پس کشیدن سامسونگ هرگز نمی تواند شیائومی را مستأصل کند؛ به گونه ای که در نبرد نفسگیر تجارت و رقابت کم بیاورد و از گردونه رقابت کنار برود. اصلاً از همه شواهد و قرائن موضوع اینگونه بر می آید که این هجوم و این حضور ماندگار است. شما اینطورفکر نمی‌کنید؟!

 پس بدون شک شیائومی مهمان همیشگی انسان های قرن حاضر خواهد ماند. و چه بهتر از این، برای انسان هایی که کیفیت را می خواهند و پاسخگویی و پشتیبانی را.

 چون شیائومی در ارائه خدمات پس از فروش و به روز رسانی هایی که برای محصولات خود ارائه می کند واقعا سنگ تمام گذاشته است.

 

خریدار شیائومی چه می خواهد؟

بیراه نیست اگر این ضرب‌ المثل معروف را بگویم که کور از خدا چه می خواهد دو چشم بینا! واقعا خریداران تلویزیون شیائومی چه انتظاری از این جعبه جادویی می توانند داشته باشند.

 وقتی که همه چیز در تلویزیون های شیائومی برای آنها فراهم است و امکان و دسترسی که نیاز داشته باشند در این تلویزیون ها دیده شده و در اختیار آنها قرار داده شده است.

 ما در بنگ گود آماده هستیم تا به شما مشاوره های ارزشمندی برای کنیم که خریدی خاطره انگیز برای شما رقم بزند و همان طور که می دانید بنگ گود یک سایت فعال در حوزه فروش محصولات از سایت های خارجی است .

 

 منبع : سایت بنگ گود



موضوعات مرتبط: محصولات شیائومی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 25
:: بازدید ماه : 38
:: بازدید سال : 423
:: بازدید کلی : 1434